Ahad, 13 Mei 2018

Jokes on Entry*27

Assalamualaukum ,dear readers.Sorry sebab tak post minggu lepas walaupun memang takkan ada yang ambil kisah. Entry Kali ni mengenai jenis lawak.Untuk pengetahuan semua saya boleh dikatakan suka buat lawak. Itu tak salah pun tapi lawak tu terlampau hambar. Tapi hari ni saya nak bagitau bagaimana lawak yang memenuhi citarasa saya ni.

1.Lawak genius
Lawak camni saya memang suka Dan memang dapat gelak tapi kalau dah melebihi tahap sehinggakan saya tak faham tu lain cerita. I can appreciate this kind of humour.

2.Lawak sindiran pedas cili padi
Yang ni memang saya tabiklah kat orangnya sebab saya pun takkan dapat terfikir lawak sebegitu. Lagi satu lawak ni lebih kepada sindiran yang memang kena sangat dengan waktu Alam.

3.Inside joke
Yang ni pun boleh relate la. Good so far with me.

4.Lawak HAMBAR
Last but never the least,this flat and tasteless joke. Orang yang buat hambar ni saya can boleh berhubung dan hargailah lawak dia sebab saya pun but benda yang sama. So,kalo ada sorang ni dia boleh gelak kat lawak hambar kita maknanya dia faham kita Dan sekepala ngan kita membuatkan dia ni boleh geng LA ngan kita. Tapi kalo ada yang gelak can nak mati tu maknanya dia kesian dengan kita. -_-

ITU he rasanya saya tak kongsikan sebab sejujurnya saya pun tak tau nak cakap topik apa. That's all from me ya know. Bai dear readers!




Floralpop

Tiada ulasan:

Catat Ulasan